מלון גני דן אשקלון

השנה חזרנו בחופשת הפסח למלון גני דן באשקלון, לשניימים עם דור ועדי לאחר שבשנה שעברה היינו כאן עם דור והוא מאוד נהנה.

המלון מציע מגוון רחב של אטרקציות לילדים, והשנה החלטנו שגם עדי יהנה מהשהות במלון. הילדים נהנו מאוד, ומרבית היום הסתובבו בין המתקנים השונים: מתקנים מתנפחים (כ-6 מתקנים מתנפחים גדולים ומגוונים), מסלול מכוניות חשמליות (כ-4 מכוניות שנוסעות במסלול מעגלי כ-5 דקות לסיבוב), מגרש מלא תלת אופניים (כ-6) לילדים קטנים קצת יותר. יש גם מתחם חדרי משחק ובו: חדר ג'ימבורי, חדר בובות, חדר מטבח וכלי אוכל, חדר מתקני נגינה ובובות פרווה, חדר מכוניות משאיות וטרקטורי משחק, חדר תאטרון בובות וספרי קריאה, מתחם מחשבי משחק לכל הגילאים (מקומפי ועד טרזן – 4 מחשבים)וחדר קולנוע עם ספות וכריות ובו מוקרנים כארבעה סרטים ביום, חלקם מדובבים. יש גם בריכה מקורה ומחוממת (למרות שהשנה הילדים היו קצת מצוננים ודילגנו על הבריכה).

בחדר היה קצת צפוף עם שתי מיטות הילדים שהתווספו. האוכל למבוגרים כבמרבית בתי המלון בארץ וברשת דן, ולילדים נקניקיות, תירס, צ'יפס, שניצלונים וכו'.

באשקלון עצמה אין מי יודע מה לחפש – חוץ מחוף הים הקרוב מאוד למלון ומהווה מוקד פעילות נוסף לילדים בעונת הקיץ. בשנה שעברה יצאנו עם דור לפאב במרינה באחד הערבים, אבל השנה היה קשה לצאת עם שני הפושעים הקטנים בערב והסתפקנו בפעילויות במלון – ערב שירים וריקודים בלילה הראשון וקרקס סיני (שהותיר את הילדים וחלק מההורים פעורי פה) בערב השני.

השנה נוסף גם שולחן טניס ליד חדרי המשחקים. מצב המחשבים לעומת זאת, התדרדר מעט יחסית לשנה שעברה (חלק מהמקלדות לא תפקד במאת האחוזים).

לסיכום: מומלץ להעסקת הילדים במשך כיום יומיים (עד שהם ממצים את העניין).

One thought on “מלון גני דן אשקלון

  1. בנוסף למלון גני דן שללא כול ספק הוא מלון מעולה, נפתח לאחרונה מלון חדש ומדהים על חופי אשקלון .הממוקם במרכז הטיילת ואזור התיירות מלון זה עונה לשם מגדלי הריביירה מכיל את עיקרי הפינוק והתענוגות במחירים המותאמים לכול כיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *